Resan

Borgåresan var somvanligt fullspreckad med program, har inte tagit några blider heller så is inte berätta så mycket men på lörda var vi och shoppa till helsingforsmed mamma och sandra, hittade 3 fina klänningar, dessutom hittade jag en kättebra klädbutik, den var lite dyrare men där får man mer unika kläder som också ser lite stiligare ut än hm, gina och alla billiga butiker, endå var den int sådär superdyr heller, hittade där en klänning/ tunika för 32€ och en topp för 10€ såendå helt ok priser. Har börjat tycka att hm och dom har bara tunna trasor, har vel blivit gammal eller så förstår jag bara mej inte på sommarens mode... Butiken som blev min nya favorit hette iallafall promod, mycke fina färger och print. Sen på kvällen blev det en cider på åstranden och sen en sväng till benitas på pellinge var det var dans, en riktigt rolig men ganska lugn kväll, jätte roligt att träffa alla borgåbor och att så många ser glada ut ochspringer fram och ger en kram när man kommer :) sen på söndag var det filips kalas med mycket gäster och nu sitter jag på tåget och bara väntar på att vara hemma igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0