Cykel

Beställde precis hem en cykel, för nu ska det börjas trampas! Har länge tänkt att jag borde börja cykla till jobbet och nu var det tid för det. Oij vad det kommer bli tungt i början.. Jag som inte cyklat längre sträckor sen lågstadiet, men då var det inget problem så blir vel van igen :) kommer att cykla till jobbet alltså 8 km åt ena hållet så det blir 16km till dagen, borde väl göra nånting åt kurvorna och konditionen får man hoppas :) nu är det bara att vänta en vecka på den :)

Dagens problem är att kag onte har en aning vad vi ska hitta på, måst vel iallafall ta mej till läkaren, annars halshugger nog mamma mej, och bihålorna exploderar.. Får vel bara slappa annars, rens lite trädgårdsland och kanske riva ut några till smultronplantor från växthuset? Nån som är nyfiken på vad jag hittat på med dom jag redan tagit ut?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0